PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Papperspåhitt

Publicerad 2012-09-13 10:40:00 i Lina,




Nej, nu behöver jag en paus från det här skittråkeriet. Ja, där uppfann jag precis ett nytt ord!
Jag har precis skrivit ihop ett löjligt, jävla CV som man måååååste ha, ska börja med mitt personliga brev snart, det behöver en uppfräschning. Men ooooooorka!
Vad är det för jävla påhitt att man ska skriva ner "hela sitt liv om vad man gjort och berätta vem man är på ett jävla papper? " Hur ska någon kunna veta vem jag är eller vad jag kan om dom redan har chansen att döma ut mig från ett jävla papper? Gaaaaaah! Jag blir så irriterad!

Igår satt jag och kollade utbildningar nästan hela dagen, svårt det också. Men jag är så sugen på att börja plugga igen, jag har hittat vad jag verkligen VILL plugga på exakt RÄTT ställe också... Så hoppas, hoppas, hoppas det kan lösa sig. Det måste det!
Men när jag kollade igår försökte jag bredda mina vyer lite utan att sväva utanför ramen alltför mycket om vad jag verkligen vill göra. I reserv liksom....


Todelattiloo!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela