PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Rusk, fik och BM

Publicerad 2012-09-14 13:06:14 i Emily januari 2012 - april 2013,

Riktigt höstväder ute. Grått, regnigt och blåsigt. Men jag och lilla s tog oss en tripp in till stan för att först ta en fika på Fahlmans och sen var det besök hos min BM. Alla värden såg bra ut och livmodern var 25 cm nu, lite över kurvan men ändå inom "snittet". Lyssnade även på lillans hjärtljud, denna gången gillade hon det inte alls. Hon sparkade på apparaten hela tiden ;) Nästa gång är det dax för sockerbelastningen. Kul att sitta där i 2h (not!) men får väl ta med mig någon bok eller ngt.

Passade även på att hämta ut min baby to be box från apoteket när jag ändå var i stan. Mycket roligt och fint där i. (Tidningar, nappar, neccesär med olja, salva, schampo/badskum och badgroda, tuggumi och probi frisk)

 

Har precis ätit lunch, och får se vad vi ska hitta på resten av dagen. Men blir nog en hel del fredagsmys med film och spel. :) 

Förresten så kommer nog vagnen och sängen nästa vecka :))

/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-09-15 00:33:44

Buhu jag fick ingen badgroda!!!! ;/ ;D
Och sockerbelastning? Vad är det? :)
Skönt att det gick bra med värdena och allt! min gillar inte heller apparaten så vi har inte hört hjärtat de senaste gångerna. Lite obehagligt, men förhoppningsvis är det bra :)
Nu ska jag nannaaa, helt slut och ändå så svårt att somna när hon bökar där inne xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela