PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Shopping och film film film film film...

Publicerad 2012-09-29 12:57:03 i Lina,

 
Tjena, tjena hejsan!
Visst blev vår nya bloggdesign bra? :) Tack Nina! Nog för att jag var hur nöjd som helst med vår blogg innan som Emilys syster hjälpte oss med, men förändring är alltid kul!

Jag var som sagt på tjejkväll i torsdags, säger bara en sak: shoppingGALNA tjejer överallt! Det var verkligen folk överallt och man hann inte titta på eller besöka ens hälften av butikerna som man kanske hade önskat, men jag är nöjd med mina köp och det tror jag Malin och Helen är också. En riktigt trevlig kväll var det med bra erbjudanden. Det får vi göra om!


Här är Helen och jag inne i en jättemysig butik!
 

Här är det jag köpte!
Leggings, trosor, ljus, ljuslykta, trä"bokstav", Mys-sockar, tårtspade i plast och doftkulor till dammsugaren. Servetterna fick jag. Hihi ^^
 
 
Just nu är jag själv, min björn är i skogen (vart annars.....?) Suck. Jag hoppas han kommer hem snart. Men det kanske är lönlöst, han tappar helt tidsperspektivet när han är i skogen, haha ^^ Ikväll ska vi se film med M´s kusin och c/o.
"The Raven", nån thriller.... HJÄLP! En av filmerna som M hyrde igår. Vi såg Johan Falk-filmen igår. Njaaaa, den var sådär. Helt okej men inte alls samma klass som jag tycker andra Johan Falk som jag sett har varit. Så den får 3/5 skarpa fågelögon.

Dessutom var vi på dubbelbio förra lördagen, det har jag glömt berätta om. Då såg vi först Batmanfilmen. Jag har inte sett någon av dom andra filmerna innan så det var lite svårt at hänga med i vem som var vem osv. Men en helt ok film. Den får 2/5 maskerade gubbar i medelåldern.

Efter det såg vi Hamilton 2. Jag var inte så förtjust i första filmen och förväntade mig inget bättre av den här och jag fick rätt i min känsla. Den var lika rå och äcklig som den andra, möjligtvis lite lamare. Not my cup of tea, så att säga. Den får 2/5 "Hej, vi vill bli amerikaner"...

Vi höres hörrni!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela