PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tako Jumper X

Publicerad 2012-09-19 11:37:00 i

Beställde vagnen för 1½ vecka sen från Polen, och igår kom den. Snacka om snabb leverans :) 
Packade upp och kollade igenom allting igår. Hur man fäller ihop, bytar liggdel, sittdel och hur man får på babyskyddet, om hjulen är lätta att ta av.. ja hur allt fungerar helt enkelt. Kollade även satt allt var helt och fint. Och jag säger bara en sak; Vi är supernöjda! :)

 
 
 

Det som kom med i priset (3250:- med frakt) var;

* Vagn
* Sittdel
* Liggdel
* Babyskydd (bilbarnstol)
* Vindskydd till sittdelen
* Regnskydd (till vagnen + babyskyddet)
* Myggnät (till vagnen + babyskyddet)
* Parasoll
* Skötväska
* Åkpåse
* Babygym
* Skötbädd

Köper man den vagnen här hemma i Sverige kostar bara vagnen (liggdel, sittdel, babyskydd), skötväska och  regnskydd 4995:- 
Som sagt, vi är väldigt, väldigt nöjda. Vagnen är superlätt att köra, stabil och bra broms. :)

Ska jag säga något negativt så är det att jag önskar skötväskan hade mer fack, och sen fick vi fel babygym. Valde ett ljust med nallar på, men fick ett rosa. Men det gör inte så mycket. Detta var med fint. :)


/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-09-19 21:31:24

Jisses vilket fynd !! Vi fick vår begagnad ( chassi och sittdel) för 1500, om jag minns rätt, och liggdelen som är en 2012:a för 1200. själva vagnen är från 2007 men väldigt fin ändå. Jag som trodde att vi fyndat med vår vagn för 1500 ;)
Riktigt bra med babyskydd som passar till också ju !
Påminner mig om att vi måste skaffa babyskydd ...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela