PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Träna eller inte träna?

Publicerad 2012-09-18 12:46:18 i Lina,

Ja, det är den frågan jag ställer mig idag. Träna, eller inte träna?
Är fortfarande förkyld även om det är mycket bättre. Har en hemsk hosta (låter som att jag rökt i typ 120-år), hade ont i halsen i morse också (då ska man väl egentligen inte träna?) men det känns bättre nu, men jag är fortfarande lite snörvlig. Jävla förkylning, Geee dig!
Men det skulle vara både nödvändigt, skönt och roligt att få träna lite, jag får väl ta det lugnt. Hur nu det går till när man tränar? Hur tar man det lugnt när man tränar? Går det???


Hmm...
Nu = KAFFE! :-D

Todeloo!
/Lina

P.S. Ett litet förtydligande. Jag har alltså inte rökt i 120 år. För det första är jag inte i närheten av att vara så gammal och för det andra är inte rökning "min grej", usch och tvi och blä! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela