PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Trött, tröttare, tröttast.

Publicerad 2012-09-04 15:15:00 i Lina,

Idag är jag trött. Efter fyra nätter med knappt nämnbar sömn så får man väl för fasen vara trött!? Jag kan väl inte vara på topp alltid. Hur skulle det se ut om jag hela tiden sprang runt i högklackade skor med mina perfekt svarvade kycklingben, utan mörka ringar under ögonen, perfekt make-up och ett klädval med stråååålande färgsammansättning... Då skulle ni ju bara bli sååååå avundsjuka!
Ja, eller hur det nu är.... Jag kanske överdrev en liten smula om hur det brukar vara, när jag inte är fullt så här trött... men det hör inte hit!
I kväll ska jag till Friskis&Svettis... För en gångs skull har jag inte någon inbillad "Nu jävlar" mentalitet, helst vill jag bara ligga i sägen hela dagen... Men det kanske är bra? Kanske att motsatsen kan få det här med träningsbiten att fungera?
Jag ska möta Malin utanför godisaffären som ligger bredvid Friskis.... Perfekt belöning efteråt! Eller hur var det nu....?
 

Gäspelodooo...
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela