PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tröttisar

Publicerad 2012-09-22 15:56:00 i

Lilla s kusiner kom redan igår och sov här till idag. Hur mycket bus och lek som helst, dom skulle hinna göra både det ena och det andra. Så blir det när dom inte setts på ett tag. :)
Kom precis hem efter en tur in till stan med lilla s. Vill börja göra en egen receptbok, där jag samlar mina egna recept och sätter in dom i EN bok istället för att ha 150 olika. Så nu ska det skrivas, klippas och klistras :) 

Just nu är jag jättetrött. Vill helst av allt bara slänga mig i soffan. Men har massa tvätt att ta hand om, lilla s rum behöver städas och disken ska plockas undan. 
Får väl ta ett ryck innan kvällsmaten, för ikväll så blir det lördagsmys för hela slanten. Bädda ut bäddsoffan, äta lite lördagsgodis och kolla på någon film tillsammans med lilla s. Får ju lyxa till det lite extra nu när stora S är iväg ;)

För övrigt så saknar jag honom massor och tycker denna veckan ska gå snabbt!!



/E
 


Förresten; hur kan man INTE höra att en bil kör in i en lyktstolpe och ner i åkern nästan precis utanför fönstret? 
ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela