PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vecka 26. (25+0)

Publicerad 2012-09-11 10:17:59 i

Märks att man har några extrakilon på sig nu. Det blir allt tyngre att gå 6km för att lämna lilla s på förskolan på morgonen. Är helt slut och svett nu när jag kom hem. Phu! Kanske ska fundera på ett busskort? Men känns samtidigt så onödigt. 

Ny vecka IGEN. Tiden går så himla snabbt, snart är vi i mitten av september. 



Idag börjar gympan för lilla s igen efter ett långt sommaruppehåll, gissa om hon längtar eller? :) 

/E

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-09-11 13:19:36

Vad fin du är :) Jag vill också ha sån mage ;O min är inte alls så stor ... istället går jag upp på andra ställen ?
ush nu nojjar jag igen, hon mår bra! Måste tänka så ... hon kanske ligger på längden eller något ? :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela