PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

I thought I would be like candy

Publicerad 2013-04-17 13:53:00 i Lina,

Det här inlägget skrev jag egentligen igår, men eftersom att det strulade med att få in bilderna så blev det aldrig publicerat då =)

Hej!
Igår jobbade jag första gången på nya jobbet. Jag fick jobba längre än vad jag skulle eftersom att jag fick hoppa in på ett annat ställe först för en tjej som var sjuk. Oj, vad det är mycket att hålla reda på, men men jag hoppas att det reder sig. Ska hoppa in imorgon och på fredag också för tjejen som är sjuk och så ska jag jobba på torsdag på mitt "vanliga" ställe som det var tänkt från början. Jag ska dessutom vara själv nu från och med imorgon, gulp! Hur ska det gå? Jag hoppas att jag kommer in i allting snabbt iallafall!

Idag har jag suttit ute på trappan, druckit kaffe och myst med Swante. Underbara lilla kanin! I Love you!



Tre flickor kom förbi när jag satt där på trappan och sålde majblommor till mig. Jag köpte en att sätta på min jacka, en på M´s jacka och en på mina arbetsbyxor (Jag var ju "tvungen" att köpa av alla tre, annars hade det blivit orättvist ju ;)



För övrigt är det en ganska bra dag idag. Jag har massa inredningsidéer och känner mig allmänt ganska glad. Jag har även pratat med min bästaste kompis Lollsan i över en timme i telefon (igen)^^ Vi hörs i princip varje dag antingen på sms eller facebook eller liknande och pratar i tele ungefär 1-2 ggr veckan. Hon är en sådan där vän som jag känner, hoppas och tror kommer att vara den jag ringer och pratar med och träffar på samma sätt (fast betydligt oftare då och att vi bor betydligt närmre varandra) om typ 40 år. En äkta vän! <3 Förhoppningsvis kommer hon snart hit också :)

Ikväll är det äntligen hemma på tv och på torsdag är M äntligen hemma! ;)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela