PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Positiva Arne blir min

Publicerad 2013-04-17 14:10:00 i Lina,

 
Hej på er!
Det gick rätt bra med jobbet idag, tror jag :P Imorgon är första gången på mitt "riktiga" ställe och då ska jag också vara själv. Det känns ännu läskigare! Men men, jag överlever väl det med^^
Förövrigt så har Emily och jag kommit överrens om att jag ska ta över den här bloggen själv. Så den är under "ombyggnation", hehe. Så om den verkar lite rörig eller om ni tycker att någonting inte stämmer är det för att jag håller på och ändrar om i kategorierna och så där. En ny design är tänkt ska komma upp så småningom också. Men om ni vll läsa alla Emily´s inlägg ligger dom under "Emily januari 2012 - april 2013" :)
Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela