PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Så himla skönt!

Publicerad 2013-04-18 17:30:58 i Lina,

I skrivande stund är M på väg hem! YEEEEES!
Vet ni vad det bästa är? Jag behöver inte köra och hämta honom ikväll eftersom han ska jobba hemma från och med nästa vecka så kör han hem själv idag! :D
Vilket också betyder att vi kan se Fuskbyggarna ikväll. Inte för att det är någon större sensation men ändå, vi gillar det programmet.
Imorgon ska jag jobba några timmar och under tiden ska björnen klippa pälsen lite grann. Han har samlat på sig ett rejält burr nu så frissan får lite att göra ;)
Efter det har vi inga större planer. Hämta ett paket från söder som mest är till M eftersom att han har fyllt år men en fågel viskade i mitt öra att där kan gömma sig någonting till mig också...^^
Det blir kanske lite födelsedagsfika i helgen också...
Ikväll tänkte jag iallafall att M ska få öppna paketen ifrån mig, och så köpte jag jättefina rosor till honom idag :)

Titta vad som väntar på dig darling! :) Puss puss <3

Todeloo!
/L



Kommentarer

Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Publicerad 2013-04-19 21:52:34

Arå, man märkte snabbt att han mer glädjes åt det än blev åksjuk.. så det var ju bra ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela