PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Det är mycket nu!

Publicerad 2013-02-20 16:34:40 i Lina,

Ja, det är det sannerligen. Mycket nu alltså. Det händer alldeles för mycket på kort tid för att det ska vara hälsosamt för mig. Helt seriöst alltså. Och mitt i allt kommer hyresvärden hit och säger att han ska ha visning på lägenheten, på en tid då vi inte ens kan vara närvarande. Hur kul är det på en skala? Noll, nada, zero kul! Någon främmande människa ska stövla runt i vårt hem, som det faktiskt fortfarande är. Nej, usch jag gillar inte den tanken alls! Så nu måste jag städa och göra fint här hemma istället för att lägga tid på att packa och annat som gynnar OSS -_- Fan, vad matt jag blir! Jaja.... Man kan väl inte förvänta sig att det ska se "tipp topp" ut här hemma när det står massa flyttkartonger och grejer här som gör att man knappt själv hittar. Nej, någon jävla måtta får det allt vara :P
Ikväll blir det iallafall ett litet avbrott för att tänka på annat. Det blir bio med Mallan-brallan och det är filmen "EGO" vi ska se, jag tror den kommer att vara bra :) Men nu blir det kaffe och vaniljglass med chokladsås! :) Mumsfillibabba!


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela