PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Inte många knop

Publicerad 2013-02-28 16:05:42 i Lina,

Fy vad jag är trött idag! Och seg. Seg som kola.
Förmodligen beror det på att jag bara "dutt-sovit" natten till idag. Dessutom var det jättesegt att gå upp idag. Men men, solen skiner iallafall emellanåt. Det är jäkligt slaskigt och blött ute, det är ju lite trist men det är ett GOTT TECKEN! Våren är på G och imorgon går vi in i årets första vårmånad, tjohoo! (Tyvärr ser det ut att kanske bli snö och minusgrader redan ikväll -_-  ).

Jag var på hundkurs/-träff igår kväll. Mysigt var det och informativt. Dock höll det på lite väl länge, i hela tre timmar. Två timmar hade räckt. Men nu är jag (ännu mer) sugen på att skaffa en liten voffe-loffe! :) Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge iallafall. Men det är ju mycket som ska fixas och ordnas med så att allt stämmer innan man skaffar hund :)


Ikväll kommer M hem! (Eller jag ska hämta honom vid stationen...) Och jag ser fram emot massa mys-pys, för det har jag längtat efter hela veckan nu! Och att vi kan få ihop några flyttlådor tillsammans, det blir inte många knop gjorda idag som ni kanske förstår... Gäsp!
Tror jag lägger mig i soffan ett tag och läser boken jag köpte på rean i måndags (Mia Skäringer - Avig Maria).

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela