PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

När man får ågren deluxe

Publicerad 2013-02-27 10:18:00 i Lina,

Igår träffade jag Malin en stund. Grundtanken var att vi skulle ta en promenad men det blev lite shopping och fika på stan istället^^. Köpte bland annat en topp från BikBok. Ville så gärna ha en stickad tröja i koboltblått, svart och vitt (randig). Jag hade sådan jäkla beslutsångest (som vanligt), men tillslut fick jag ge mig och hängde tillbaka tröjan :/ och köpte "bara" toppen istället. Ågren deluxe. Jag är sådan som inte bara kan ta ett beslut. Nej, jag ska överanalysera, väga fram och tillbaka, dissekera skiten flera gånger om och sedan ändå ha dåligt samvete IFALL det råkar bli fel beslut^^ Så jag försöker lägga tröjan bakom mig och glömma bort den^^ Vilket kanske inte är så lätt eftersom jag i detta ögonblick skriver om den, haha^^



Var även in på bokrean en sväng (nej snarare två, en liten sväng med Malin. Eftersom hon inte alls är intresserad av bokrea :P och en lite längre sväng innan jag gick hem^^). Köpte bland annat "Avig Maria - Mia Skäringer". Började läsa den igår, mycket bra!
Men, det är ju betydligt mycket billigare att beställa böcker på nätet, så det har jag också gjort^^




Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela