PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

SOLSIDAN!

Publicerad 2013-02-07 13:04:00 i Lina,

Jag fullkomligt älskar komediserien Solsidan! Jag längtar jättemycket till säsong 4 och efter det kommer jag längta till säsong 5 som också är planerad! Serien har ine bara sänts i Sverige utan har även visats i, och planeras att visas i Finland, Norge, Danmark och Belgien! Visst är det häftigt!?
Visste ni förresten att det är Felix Herngrens (Alex) riktiga dotter som är med i säsong 3? Men att det faktiskt är två små tjejer som spelar den rollen som Wilma. Iris som är Felix dotter och Annabell som är väldigt, väldigt lik Iris :)
Att det dessutom är Salem Al Fakir och Josephine Bornebusch som sjunger i Solsidans signatur "I´m so happy". Att Salem är sångare det visste jag ju, men Josephine? Visste ni det? :)
Visste ni dessutom att när Solsidan 3 spelades in var det VINTER men att dom ändå fick spela att det var sommar, brun-utan-sol m.m. användes för att fuska till det^^
Att Mickan och Fredde dessutom hade flyttat till ett annat hus i säsong 3 var av den enkla anledningen att ägarna till huset inte ville ställa upp på ytterligare en säsong. Det finns en artikel ni kan läsa om det     ->HÄR<-

Så himla fint hus! Så här vill jag bo! :D

Jag tröttnar aldrig på den här serien! Jag har sett alla avsnitten hur många gånger som helst och dom blir bara bättre och bättre! Tjihoo!
Skynda fram med säsong 4 nu, jag vill seeeeeeeeeee! *Otålig*

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-02-07 18:23:35

Yes, spegeln är från jysk :) Precis innan vintern brann det ner, kommer ta ett tag att bygga upp nytt..

Jo, tapterna är från rusta :) superfina tycker vi, synd bara man inte hade mer tid :P är så mycket annat som ska fixas och donas nu så här strax innan bebis.

Trevlig kväll :) Och förresten, solsidan är skitbra :D


Svar: Yes, superduperbra! Har du också boxarna?Tänkte mer vart ni köpt spegeln eftersom jysk inte finns i Piteå längre? :)
Förstår att tiden är knapp nu när ni väntar bebis, men ni kan ju annars köpa på er tapeten och göra det när ni har tid till det? :) Dessutom är det helrätt att välja lite mer mönster/färg just i en hall om man är osäker eller så. När jag läste till inredare fick jag just lära mig att det ger positiv energi både när du går och kommer hem och dessutom tröttnar du inte så lätt eftersom du inte tillbringar så stor tid i hallen :)
Har förresten svarat dig på mejlen också, men det kanske jag sagt? ;)
Todeloo! :D
positivaarne.blogg.se

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-02-07 18:24:58

Glömde svara på vars vi tänkt tapeten, i hallen.. dock inte alla väggar ;) men får se då tiden finns för det! skulle bli riktigt fint iaf.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela