PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kallt motar Björnen! :)

Publicerad 2013-01-17 13:45:49 i Lina,

Buuurrrr vad kallt det är i dag! Jag ryser i hela kroppen! Tur att björnen kommer hem i dag, då ska han få order om att värma mig, haha^^
Allting är så krispigt vitt ute nu och det är magiskt vackert när solen lyser på allt det vita. Det gör det lite lättare även om jag mest längtar efter vår och värme nu.
Tänkte snart ta mig en tango med dammsugaren här hemma och skulle behöva en vals med golvmoppen också. Jag ska bara virka lite först, nu är Alfons framme igen ;)

Funderar typ allvarligt på att ta på mig fingervantar att ha på mig inomhus nu, jag har tänt några ljus som förhoppningsvis skänker lite värme också. Om inte annat är det väldigt mysigt! :)

Må gott så länge!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela