PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Oväntad effektiv dag

Publicerad 2013-01-16 17:23:59 i Lina,

Det blev en ganska effektiv dag idag. Jag har både tvättat, bakat frukostbullar och kladdkaka och dessutom lagt in tvätt i garderoben. Så nu tänkte jag faktiskt sätta mig och virka några rutor och sen måla naglarna, röda tror jag att dom blir (haha konstigt nog med tanke på att jag precis ratat den färgen. Okej, inte ratat kanske men den faller mig inte riktigt i smaken i inredningsväg iallafall^^) eller så blir dom kanske cericerosa :)
M ringde nyss och vi fick snickesnacka lite. Oh! Den björnen gör mig varm i hela kroppen alltså! Längtar tills i morgon då han kommer hem <3 och ikväll börjar Mia Skäringers egna program på tv, very nice! Jag diggar den tjejen :)
Todeloo for now!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela