PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tulpanens dag

Publicerad 2013-01-15 19:54:00 i Lina,

Ja, som rubriken lyder är det tulpanens dag i dag så jag begav mig till Coop innan i dag och köpte mig två buntar, som jag nu delat upp i två vaser, en i köket och en i vardagsrummet. Så fint! Jag äääääälskar tulpaner! Dels för att det är en otroligt vacker blomma och dels för att den inger så mycket hopp och glädje, riktiga vårkänslor! Vintern har ett slut trots allt^^
Jag hade tänkt mig vita och cericerosa tillsammans, men det fanns inga vita så det fick bli två olika nyanser av rosa, tjusigt värre!



Snart kommer Malin hit och virkar med mig^^ Och så ska vi se säsongspremiären av Bygglov som börjar ikväll, härligt! Men jag undrar vad Mija Kinning har för sig eftersom det ska vara med en annan inredare i programmet? :) Ska bli spännande att se om den nya tjejen, som jag har för mig heter Madeleine, är lika bra som jag tycker att Mija är :) Åh, dessa tv-inredare... Jag vill ha deras jobb! Ur vägen Lulu, Mija och alla andra inredare där ute, här kommer jag!


Todeloo!
/L


Psssssst.... Inte för att det gör någon skillnad för er, men fick precis ett sms från Malin om att hon kommer nio istället, så det blir Bygglov för mig själv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela