PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vardag

Publicerad 2013-01-22 10:49:52 i

Igår var det träff med Nina och Rebecka med deras små bebisar. För att Lilla s med skulle få roligt så gick vi till ÖF och mös där. Mycket trevligt och jag hoppas vi gör om det snart igen :) 

Idag går vi lite in i den "vanliga" vardagen igen. Stora S börjar jobba på allvar idag och lilla s börjar dagis. Svärmor är fortfarande kvar. Känns bra, hon hjälper till så gott hon kan :) Lite svårt när vi är själva hemma bara eftersom hon varken kan svenska eller engelska, och jag är inte bra på att prata polska ännu. Jag förstår ganska bra, men hade varit bra om jag kunde prata med. Nu blir det mycket kropps- och teckenspråk, och pekande. Men det funkar. :D

Har haft en jobbig natt i natt, N har varit vaken mycket och jag har nog bara fått sammanslagt 3-4h sömn. får ta igen det ikväll och lägga mig tidigt. 
Allt går jättebra och hon växer så det knakar. I morgon är det nytt besök på BVC och då ska hon både vägas, mätas och kolla hur bra hon fokuserar med blicken :) 

Men nu tillbaka och vika tvätt, sätta igång ny maskin och skala potatis innan N vaknar igen.
 
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela