PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Blandat.

Publicerad 2013-03-04 17:56:26 i Lina,

Hej och hå! Blogg.se har krånglat därför har det ekat tomt här inne ett tag nu. Mjaa, kanske inte bara därför. M och jag har packat och kört första lasset med grejer till huseti helgen. Nog om det. Orka prata om det liksom.
Jag är iallafall trött idag. Jag körde ju M till tåget tiiiidigt, tidigt, tiiiiiiiidigt, tidigt, tidigt TIDIGT imorse. Efter det blev det lite passage om stresshantering. Intressant.
Lämnade bilen hos svärisarna och blev bjuden på fika. Kom hem och landade i soffan. Undrar om någon spillt klister i soffan, eftersom jag sitter orubblig i den sedan jag kom hem...?

Måste göra mig lite mackor eller något annat ätbart nu iallafall. Gissar att det blir en tidig kväll (hoppas jag...)
Todelooo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela