PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Om det ändå vore vårkänslor...

Publicerad 2013-03-05 20:26:00 i Lina,

Det blev inget "jobb" idag, hon hade glömt ringa mig och säga att hon skulle jobba hemifrån idag. Så där stod jag utanför butiken med förvirrad blick. :/
Om man nu ska se något positivt med det här är det väl den detaljen att jag tog mig upp någorlunda i tid, kom ur morgonrocken och la ett ansikte. Något som knappast skulle varit troligt annars idag^^
Förövrigt har det varit riktigt skitväder här idag. Vart är våren?!
Jag saknar en riktig vår. Jag vill inte ha någon jävla "vår-vinter" som dom hittat på här uppe. Här uppe finns egentligen bara EN riktigt årstid och det är vinter. Vår och höst hoppas över totalt och så kommer det en halvdan, KORT sommar^^ Lite bitterfitta-varning, jag vet ;)
Men jag har iallafall en varm, snygg jacka att ha på mig!

(Så tack Mammi och Lasse för den fina jackan! ... Och Tack Mammi och Pappi för mina ögon ^^)

Dessutom fick jag rolig post idag. Några böcker från Bokus som jag beställde förra veckan, så nu finns den här godingen ääääntligen i min ägo! Blir att bläddra mer i den när jag hamnat i horisontellt läge ikväll :).

Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-03-05 20:31:55

Det är delvis industriområde typ.. så inte riktigt i stan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela