PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Undan eller väck!

Publicerad 2013-10-06 11:05:47 i Lina,

Men hej på er!!
Här är jag igen. saknat mig? ;)

Idag känner jag mig så där... Vad ska jag säga...Lite jobbigt nipprig? Som den galna kvinnan i tvättmaskinen som tipsar om det galna kattklippet. Ungefär.
Måste tänka positivt. Måste ha kaffe...

Jag planerar. Planerar för mig själv, på ett papper. Mina drömmar. Mina mål och delmål för att nå dit. Det blir lite som att försöka peppa mig själv att inte ge upp!
Heja mig, här kommer  jag så UNDAN eller VÄCK! Det är bara att välja!


Todelooooooo!
/L

Kommentarer

Postat av: NATALIE

Publicerad 2013-10-06 18:00:44

Svar: Hej! Ja faktum är att vi har två pinnstolar vi vill bli av med. Dock av en annan modell än dem på bilden. Stolarna behöver limmas men söker du efter ett projekt kanske det är stolarna för dig :D

Svar: Det låter intressant. Finns det möjlighet att få en bild på dom så att jag lättare kan få mig en uppfattning om hur dom ser ut? :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela