PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Funderingar om livets alfabet

Publicerad 2013-09-26 17:27:32 i Lina,

Jag sitter här och funderar på om man ska köra plan C nu istället.
A verkar ju helt ha kraschat och B känns närmast obefintligt. Kooom igeeeeen livet! Sluta bita mig med din sura andedräkt!

C lockar.... Oh, vad det lockar ibland! Men oj va det samtidigt skrämmer! Jag som gillar när saker är strukturerade och får ett mindre bokstavs-kombo-utbrott i skallen när saker inte går i den följd jag har tänkt mig. Jag vill egentligen att A och B ska fungerar innan jag kan ropa CITRON! (Som förövrigt är min absoluta favoritfrukt... Men det vet ni ju redan..?)
Men sen när går livet precis enligt planerna? Näe, just det.. Aldrig var namnet!

Humpf... Jaja, än ger jag mig inte utan kamp! Jag ska fan i mig klara hela alfabetet igenom, om än det kanske inte kommer i ABC-följd utan blir lite mer som jag själv annars är också... CdBAe....? :)
Vi får väl se!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela