PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

På bättringsvägen!

Publicerad 2013-09-18 13:08:28 i Lina,

Peppar peppar...
Men jag känner mig lite bättre idag. Om än det är lite så är det ett steg i rätt riktning och det är det viktigaste! :)
Det är till och med så att jag funderar på att ta mig en kopp kaffe idag, efter tre dagar... Älskade kaffe! Jag har saknat dg.
Men det har liksom inte varit någon idé att dricka dig då mina smaklökar känts näst intill obefintliga...

M har precis varit hemma på lunch <3. Jag passade på att luncha lite med honom, fast att det kändes lite tidigt. ör att få det avklarat liksom...^^
Men jag ska nog fortfarande ta det ganska lugnt idag. Ni vet det där med att ropa hej lite väl tidigt.. ;)?
En bild på min älskade Swante <3 och mig. 24/11-2012 :)

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela