PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Shoppingbilder

Publicerad 2013-09-29 16:28:32 i Lina,

Igår var vi och tittade på tapeter till hallen bland annat. Men inget bestämt där ännu eftersom första projektet nu kommer att vara lilla toaletten på ovanvåningen. Så vi var och beställde våtrumsmatta dit. En ljusgrå. :) Till det kommer vi att sätta upp väv på väggarna och måla med våtrumsfärg, troligtvis vitt. Vitt vitt vitt, måste älska vitt! ;)

Jag lovade ju att visa vad jag shoppade under shoppingkvällen, så här kommer bilderna! :)

Indiska hade 20% på all inredning, så dessa ljuslyktor fick följa med hem. Jag hade dessutom 25kr på wrapp/Indiska så det blev extra förmånligt :)

Cubus hade 30% på alla kläder. Schysst rabatt så där blev det två par vantar och en BH (Världens skönaste typ!)

Nu hamnade ju bilden på sniskan... Men jag tror att ni kan leva med det^^. Jag var även in på The body shop (såklart..^^). Köpte nya body buttern Honey mania som jag fick ett litet prov på för en månad sedan. Hade dessutom 20% på den :) Handkrämen hade dom sänkt till 100kr och lip buttern hade jag också 20% på. Perfekt! Jag hade dessutom en värdecheck på 100kr så även här blev det extra förmånligt och så fick jag ett litet parfymprov :)
 


Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela