PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Solsidan i mitt hjärta!

Publicerad 2013-09-05 11:19:30 i Lina,

Som ni vet ligger serien Solsidan mig väldigt varmt om hjärtat. Jag kan nog dom flesta avsnitten OCH replikerna utantill vid det härlaget :) Men jag tröttnar aldrig! När jag hittar någonting jag verkligen tycker om så sitter det liksom ingjutet i benmärgen på mig. Som en stor, varm och glad sol i hjärtat på mig!
Samma sak med Svensson Svennson :) Alltid i mitt hjärta den också! Jag minns det sommarlovet då jag satt och kollade på Svensson Svenssonfilmen flera gånger i veckan. Flera gånger om dagen. Som mest har jag för mig att jag såg den fyra gånger på en dag. Efter varandra...^^ Ja, lite så fungerar jag ;)

Nu blir det lite städ och disk tillsammans med Ove, Mickan, Anna och resten av gänget i Solsiiiiidaan! Åh, vad jag längtar efter säsong 4!! :D
 


SKÅL!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela