PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Vanilla Caramel Truffle

Publicerad 2013-09-28 22:42:19 i Lina,

Hej hopp lingon... Ja sedan får ni själva hitta på ett passande, rimmande ord.. ^^
Jag har precis landat i soff...Fåtöljen. Jag är så van att det är jag som sitter i soffan, antingen med M eller själv om han sitter i fåtöljen^^.
Två andra nya smaker jag ännu inte hunnit prova



Uppkrupen sitter jag här med en mugg med nytt te med ny smak, vanilj och karamell! Perfekt en lördagskväll :)
Till det äter jag gurkstavar och paprikastrimlor som jag dippar i... Just det! DIPP! :-D
M tevar speletev... (Nej, ingen felstavning. Men den är ungefär lika idiotiskt stavad som jag tycker att Tv-spel i allmänhet är^^)
Jag försöker tjata till mig en filkväll istället, det går framåt. Jobbar på det...

Igår fick vi shoppat lite roliga saker, men det visar jag imorgon, när det är bättre ljus för att ta bilder. Idag har vi hälsat på M´s farfar som ligger på sjukhus. Han har ramlat och slått sig gul och blå stackarn :-( men vi var även iväg på lite andra, roligare äventyr, men det berättar jag mer om imorgon också! :-)


Här sitter jag alltså. I min rosa flanellpjamas och med tjocksockor uppkrupen med en mugg te ;)
 
 

Natti natti och Todeloo!
/L


(P.s. Jag vann. Det blir film!^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela