PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mastercard, visa, MX (am-ex)!!!

Publicerad 2012-04-25 11:55:35 i Lina,

Hej!
Är hemma från skolan idag (precis som igår) eftersom jag känner mig lite krasslig men känner dock att det är på rätt väg så det blir nog skola imorgon igen.
Idag skiner solen här och det känns för en gångs skull som vår! (Förutom de där dumma vita som fortfarande ligger kvar här och var på marken... Men den får allt solen smälta bort idag!)
Känner mig pysslig idag, sådär byta-gardiner-pysslig typ men jag vet inte om det blir av att jag gör det idag eller om jag väntar lite till?
Jag ska iallafall städa lite idag och senare blir det samtal på borta plan, känner egntligen inte för det så jag hoppas inte det tar mer än en halvtimma idag.
Ikväll blir det Bygglov på tv såklart! Jag har precis tittat på förra veckans avsnitt på tv4-play, sista dagen att se det gratis idag, så ni som liksom jag missade förra veckans avsnitt får skynda er att titta på det idag så att ni inte missar något :) Ska bli spännande att se vart dom är ikväll och vad dom ska hitta på!


Tänkte på den här reklamen häromdagen, ankan är så cool! Ibland får jag upp den där frasen i huvudet
"-Mastercaard, viiisa MX (am-ex)- alla får tanka hos björnen!" haha!





Todeloo!
/Lina



(P.s. Min handledare ringde precis och sa att det är klart med praktikplatsen, så på onsdag nästa vecka börjar jag praktisera i en blomsterbutik här i stan. Back to basic så att säga, ska bli kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela