PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Anonym fegis, vet ej vad "hen" snackar om!

Publicerad 2012-12-25 14:41:55 i

Hittade en kommentar som jag missat. Som gjorde mig duktigt irriterad! Så himla onödig kommentar. "Det märks att du inte har barn".
Anledning till det är tydligen för att jag inte gillar "inredning" med barntryck m.m. och tycker det är onödigt och fult att ha i ett barnrum som jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan och att jag inte kommer inreda mina barns rum så.
Det betyder INTE att mina barn inte kommer trivas, utan bara ha en mer smakfull miljö! Att dessutom inte våga kommentera utan att göra det anonymt det är löjligt! Vi tycker olika, vill du inreda dina barns rum så att det ser ut som "hejconbejconhejkomochhjälpmig" gör det då.
"Det märks att du inte har något sinne för inredning" och det kan jag ju uppenbart säga också eftersom jag ÄR CERTIFIERAD INREDARE!

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela