PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

skräckblandad förtjusning

Publicerad 2012-12-17 23:23:13 i

Hej och hå!
Tomteverkstan tog upp mer tid än vad jag tänk att den skulle göra idag och så kom Ingrid, M's syster hit en stund och jag behöver inte alls sova själv ikväll! Ändrade planer och ett besked som gav mig skräckblandad förtjusning och en halvbitter smak i munnen, så jag har levt livet i taket idag... Alltså lite upp och ner och bakvänd. Helt oväntad! Så kan det gå när livet tvingar in en på vägar man inte vill men med visst innehåll man vill ha.. Haha, det kommer klarna för er också då jag delger er på bloggen, tids nog^^
Hörs imon!

Todeloo!
L

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-18 13:44:02

Så kan du ju inte skriva, blir ju jättenyfiken ;P
Kram kram

Svar: Haha, det förstår jag och det var lite meningen också^^ Men, snart KANSKE jag har någon liten nyhet här att berätta, när vi inte lever i "ovissheten" längre ;) Fniss!Kram
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-18 15:53:28

Då tolkar jag det som jag vill och tror vad jag vill. Så det så!! ;)

Svar: Haha, och vad är det då? :)
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-19 15:18:57

Ha, de kan du få veta när jag får veta. Så får vi väl se om de är rätt :P
Så de så ;)
Kram på dig!

Svar: Okej, då får du lova det ;) kram
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-19 19:36:24

Absolut det lovar jag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela