PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Läslus

Publicerad 2012-01-29 21:42:38 i

Har precis gjort iordning en stor kopp av mitt favoritte, tänkte mysa ner mig i sängen och läsa lite. (Finns ändå inget vettigt på TV). Det som är så härligt med att läsa är att man kopplar bort på ett helt underbart sätt.. man liksom flyr från verkligheten en stund för att gå in i en fantasivärld där man själv får skapa personerna och platserna med hjälp av författarens beskrivningar. Sen är det såklart känslan, beroende av vilken typ av bok man läser. Själv föredrar jag verklighetsbaserade böcker.. på gott och ont.. oftast så blir det hemska böcker och då skräckläser jag.. Men det är då jag inte kan släppa boken för jag måste veta vad som händer. Föredrar verklighetsbaserade, men är egentligen en allätare.. början på en bok är jätteviktig för mig. Fastnar jag inte när jag läst 3-4 sidor, så struntar jag i att läsa den boken.. :P

Nä, ska bädda ner mig nu innan mitt te blir kallt.

 

 

(Humf, funkar inte att ladda upp bilder.... skumbanan!)


/E

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-01-30 00:27:34

sv: Det är svårt att beskriva själva aloevera smaken, men denna aloeVera dryck har en annorlunda smak än den som man brukar förknippa med aloe vera... Men jag blev glatt överasskad, den smakade friskt och gott! testa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela