PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Nagellacksnörden ger sig till känna

Publicerad 2012-01-30 17:37:05 i Lina,

Sitter här och umgås med mina tankar. Funderar på att måla naglarna... Rosa blir det nog, det var längesedan! För er som inte vet det kan jag tala om för er att jag är TOKIG i nagellack och jag har väldigt svårt att bara gå förbi nagellack i en affär utan att ens ha tittat på dom.
Ägare är jag av ca 60st...

Men det är juh så roligt att variera naglarna i olika färg! Jag har alla möjliga färger, gult, orange, rött, rosa, lila, blått, grönt, mullvad, svart, vitt, glitter... Plus tre nagellack som ger krackelingringsyta om ni förstår hur jag menar? (Annars kan ni titta här och och här) Såna har jag i svart, vitt och rosa. :) 

toe nailpolish, color psychology, moods, colors, pedicure
(Bilden kommer härifrån)
Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-30 19:22:43

Dagens blogg är nu avslutad - kika in och se om det blev du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela