PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Tjena!

Publicerad 2012-01-27 11:37:00 i Familj,

Ninja heter jag men kallas också för: Ruth, Anita, Sissela, Sassy, KF (av husse), Kissemutt m.m. Kärt barn har många namn ni vet^^ 
Jag är en rödspräcklig liten katt (eller egentligen är jag en tiger, instängd i den här lilla taniga kattkroppen, suck!  -_-  (Jag är född 2010 i juli, den 7:de närmare bestämt tror Husse och Matte).
Mina största intressen är att knåda ihop filtarna i soffan eller ligga på fåtöljen och sova på dagen och leva rövare på natten!
Jag kan vara lite bitchig och använder matte som tugg- och klösbräda ibland, speciellt när husse inte är hemma (fast jag har blivit mycket bättre).
Jag kan inte jama riktigt, utan piper, skriker, kurrar och purrar om jag vill säga något, annars är jag bara tyst och iakttagande!

Allting som händer och sker är på mina villkor, bara så ni vet!

-Nå, var är min mat?? FISK VILL JAG HA och det NU!



(Linas)

 

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela