PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Baken eller röven

Publicerad 2012-07-31 00:08:05 i Lina,

Emily och jag bruklar vanligtvis vara väldigt lika gällande tankar, funderingar och värderingar. Men när det kommer till tv-program eller inredning så brukar det skilja sig en heeeeel del faktiskt^^ Lite lustigt.
Som barnsängarna nedan för att ta ett ex. De föll inte mig alls i smaken, men av de alternativen skulle jag helt klart välja den enkla, vita sängen:)

"Smaken är som baken - delad!" eller "Smaken är som röven - klöven!"
-Och tur är väl kanske det? :)

När jag får barn kommer dom ungefär att få ha det så här kläd- och stilmässigt (som jag tänker mig nu):


Turkos, Cerice, Svart, Kaniner, Prickigt, Randigt, Döskallar...Mm, och med dom orden kan ni juh försöka få er en bild av vad jag gillar så förstår ni nog? :)
Jag kommer aldrig någonsin bekräfta mina barn utifrån vilket kön dom har. Det är bland det värsta jag vet... Barn är inget kön, utan en idivid. Därför kommer jag klä mina barn i sådant jag tycker är snyggt, tills de är stora nog att uttrycka egna viljor.


Godnatt från en importerad "Sörlänning".
Todeloo.
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela