PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Kommande bloggtorka

Publicerad 2012-07-08 17:13:59 i Lina,

Hej på er!
Idag har jag varit på loppis och fyndat en gammal veckotidning från 1959! Det är så kul att bläddra igenom och läsa reklam, annonser och husmorstips. Mannen som sålde tidningen hade massa fina saker jag skulle vilja ha... Hoppas det kommer fler chanser och att jag har mer pengar att spendera då ^^

Imorgon kommer Mammi, Larsan och Kimmie hit, vilket i sin tur kommer betyda dåligt bloggande från min sida. Jag hoppas ni har överssende med detta. Det är trots allt inte så ofta som jag träffar dom tyvärr :( Så jag ska verkligen passa på att lägga mycket tid med dom nu när dom är här!
Men Emily håller nog ställningarna så gott hon kan, orkar och känner för och jag dyker upp snart igen. Ingen fara på taket liksom ^^

Ha de gött, todeloo!
/L

                                                          (Kimmie och jag, Juni 2011)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela