PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Mår illa

Publicerad 2012-03-29 11:41:12 i

"En 39-årig kvinna i Skåne åtalas för att ha tagit ett kraftigt stryptag på sin treårige son.

På en diktafoninspelning som gjordes av barnets dåvarande styvpappa hörs en kvinna säga att hon snart stryper sitt barn och att hon inte orkar mer. Sedan hörs treåringen hosta och gråta.

Enligt åtalet ska stryptaget ha varit så kraftigt att barnet kräkts blod, skriver Metro.

Kvinnan nekar till att ha utsatt barnet för våld och säger att inspelningen är falsk."

 

Jag mår så illa när jag läser sånt här, jag klarar det inte. Hur kan man gå på ett barn, på någon som inte kan försvara sig? 
Tycker det är sjukt att alla kan få barn. Alla är inte kapabla till det!

 

På tal om barn, och barnmisshandel. Hur faaan kan detta vara lagligt? Hur kan man utsätta sitt barn för något sånt här och tro att det är bra för barnet? Då är man ju själv sjuk. Detta är ren barnmisshandel
Jag blir gråtfärdig, förbannad och vill kräkas. Det är INTE okej!

 

 

/E

Kommentarer

Postat av: Louise - Lokes mamma

Publicerad 2012-03-29 19:30:53

Äeh fyfan... Nackskott!!!! Vågar inte ens kolla, har hört om dedär fyfan.



Sv: haha jaa jag misstänker att det är aningen värre då ;-) just nu är de väl kanske inte någon trots, utan mer att testa. Man måste ju upptäcka mammas alla uttryck ;-) haha

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-31 23:43:27

Asså fyfan!!!

barnet gråter ju massa..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela