PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

♥♥♥♥♥♥♥♥ Nicke Nyfiken von Stampe ♥♥♥♥♥♥♥♥

Publicerad 2012-05-17 12:41:40 i Lina,

Idag är ingen vanlig dag, men det vet ni förståss redan?
(Vem bryr sig om Norges nationaldag?!)

Älskade "Nittenutten" skulle blivit hela 16-år idag! Kan inte fatta att det i januari var 5-år sedan du lämnade jorden och blev den ängel du alltid varit, även på jorden.

Jag saknar dig så, älskade kanin. Mitt hjärta saknar dig och mina tankar dras åt dig hela tiden.
Jag hoppas du har det bra där du är. Skuttar runt på gröna, saftiga gräsmattor med maskrosblad och klöver som du älskar.
Jag längtar tills vi ses igen, Nicke. Tills dess bor du i mitt hjärta och mina tankar.
Jag älskar dig



Sommaren 2004, samma år som M och jag träffades.



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela