PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken...

Publicerad 2012-05-17 17:09:22 i Lina,

Regn idag. Jag spenderar dagen inomhus och inte som min tokiga älskepälski som ställde klockan på 6 i morse och åkte och fiskade till kl. ett ;) Han fick med sig en liten firre hem, och pizza. Fast den hade han som tur var inte hittat i älven utan köpt med sig hem. Från en pizzeria ;)
Nu ligger han och sover på soffan och jag tänkte fortsätta fixa i garderoben som just nu är utspridd över hela sängen.
Ja, alltså inte själva garderoberna, utan innehållet, kläderna som befann sig i garderoben innan. Ligger i små, (ehm...) prydliga (ehm, ehm...) högar över hela sängen. Starkt jobbat!
Vintergarderob byts nu ut mot sommargarderob ;)

-Sa någon kaffe?



Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela