PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Man kan inte annat än älska henne!

Publicerad 2012-11-11 20:05:21 i

Har alltid tyckt om Loreen. Inte bara för hennes musik, utan för att hon är sig själv och vågar vara annorlunda. 
Vet inte om ni såg henne i nyhetsmorgon eller om ni läst om det?, men när hon var med där för någon dag sen så var hon vitmålad/sminkad i ansiktet och många personer ringde in och frågade varför hon såg ut som hon gjorde. 



Älskar hennes svar: 
"det symboliserar också att det inte finns några rätt eller fel. Jag har blivit informerad om att många hörde av sig och jag är inte ute efter att provocera men det handlar om frihet, att vi är fria att inte följa bestämmelserna för vad som är rätt eller fel"

"Jag bröt en form man är van att se. Vi är vana att se folk i tv-sofforna med morgonteve-smink. Så fort någon bryter en form reagerar folk på det och jag tror att det har med trygghet att göra. Jag tycker att det är jävligt viktigt att man tar sig ut ur sin trygghetszon."



Hela artiklen kan ni läsa här på Aftonbladet


Tycker det är otroligt starkt och vågat att inte följa "alla" andra. Att verkligen sticka ut och sedan stå för det.
Fler borde vara som henne!


/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela