PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Glukosbelastningen

Publicerad 2012-10-03 14:40:00 i

Upp 06.00, gå till bussen 06.30 som går in mot stan. Hos BM 07.40 och fick min sockerblandning serverad. De första 3 klunkarna var helt okej, men fy vad sött det blev sen. Var helt bergis på att vi hade citron hemma som jag kunde ta med och pressa i, men icke. Antar att det hade varit liite godare då iaf.
Sen blev det att läsa tidningar och sufa runder på mobilen i 1½h. Sen var det den vanliga undersökningen.. allt ser fortfarande jättebra ut och jag följer kurvan som jag ska. Sockerbelasningen gick med bra, så ingen graviditetsdiabetes för mig inte. Känns skönt. :) 
Nästa tid är om tre veckor. Mycket som händer och ska göras nu i oktober. Känns som oktober månad kommer flyga iväg (precis som september gjorde). 

Har egentligen massor med saker som borde göras, men fastnade här i soffan. Försöker ringa till busfabriken och göra lite ändringar ang lilla s kalas, men dom verkar ha väldigt mycket att göra idag för det är ingen som svarar. 

Är grymt sugen på att se Ted på bio idag, får se vad sambon säger. :)
 


Vad gör ni idag? 

/E

Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-03 15:02:16

Skönt att du slapp diabetes! :)

Jag vill också se på TED! Verkar vara så grym film, haha!

Svar: Eller hur. :D Tyvärr var sambon inte lika positiv till det.. inte idag. Men själv tycker jag det vore bättre idag när tjejen ändå är hos sin pappa. Men men, det är en film som MÅSTE ses :D
positivaarne.blogg.se

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-03 16:21:23

Men eller hur! :D Killar tänker inte längre än näsan räcker ;) Du får säga åt honom att han måste komma på något bättre som ni kan göra när ni är lediga - eftersom han nobbade ditt förslag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela