PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

På promenad genom stan

Publicerad 2012-10-08 19:40:37 i

Åkte in till stan och lekte lite på lekplatsen innan vi gick på jakt efter stora S present. Blev inte riktigt det jag ville, men det blev bra ändå :) Kan säga att det inte blev någon rosa eller lila häst, utan en tröja och kallingar i stället. Tyckte det passade honom lite bättre ;) 
Sen blev det lite lunch på pastahuset innan vi tog bussen tillbaka till byn igen. Då gick vi direkt till ÖF. Höjdpunkten där är ju självklart sångstunden för lilla s. Efter ÖF blev det en snabbis inom dagis och sen hem för att slå in presenterna och laga mat. Är ganska trött nu (som vanligt). Somnar förhoppningsvis tidigt ikväll, det behövs. 

Vi åt kvällsmat för ca 1½h sen och magen kurrar redan. Får nog ta lite musli med fil och en kvällsmacka. Matvrak som man blivit! :D

 
Stora S har försökt fjäska med lilla s hela kvällen, och frågat var hans present är, men hon har hållt sig. Hon bara skrattar när han frågar :D 


/E



Kommentarer

Postat av: Denise 23 - mamma till Kevin 6 och tjejen i magen

Publicerad 2012-10-08 20:15:38

Jag gick också ner jättefort med Kevin. Så jag är egentligen inte så orolig. Annat än att min barnmorska (hon är en släkting till mig på avstånd) frågade om vi hade några negresser i släkten då jag fått sån stor rumpa ^^, haha! Så det är väl det värsta kanske... rumpan alltså! ;)

Men för mig spelar det ingen roll om jag blir en tjockis en kort period i mitt liv. Det funkar det också. Men då måste jag nog bara förnya min garderob från storlek S till L ;) :P


Svar: Haha, rumpan är det värsta här med, eller nej, kärlekshandtaken. USCH vad dom är hemska! Men som du säger, så länge det bara är en kort period så är det okej. :D
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela