PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Wiiie!

Publicerad 2012-10-31 09:53:51 i

Vad roligt att vakna upp och se att det är så många som besökt oss, jag säger välkomna till er och hoppas att ni stannar :)
 
Har sovit hur gott som helst inatt. Somnar runt tio varje kväll nu, sen sov jag till strax innan åtta. Har iof småvaknat under natten, och vid tre gick jag ut med Kacper.. men har somnat om lika snabbt igen. Härligt!

Har ingenting alls planerat idag (mer än dammsugning, torka golv och vika tvätt). Så får se vad vi hittar på. Lilla s är överlycklig just nu. Inte nog med att vi har Kacper hemma, igår kom några kompisar hit och lämnade deras hamster som vi ska passa en vecka. Så hon har fullt upp med djuren. :) 
 
 
 
/E
 

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2012-10-31 11:40:37

haha aawe vad söt ! har haft hamstrar när jag var yngre (A)
vill du med och leta babynalle någon dag ? :)

Svar: Haha, jag med. Fast jag hade dvärghamster :) Absolut! Ska in till stan den 14 och ta prover och till min bm. Kanske kan ta det då? Eller om du hellre vill innan?
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela