PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Äntligen internet!

Publicerad 2013-04-02 15:04:00 i Lina,

Hej!
Det här är första inlägget som jag skriver i huset :) Fick igång internet idag efter några om och men^^ Men nu så!
Här är en jäkla röra, eller i huset börjar det vara någorlunda ordning men man har fortfarande inte riktigt koll på vart alla grejer är någonstans. Speciellt inte då det varit flera inblandade som burit och ställt in grejer i huset :P Men det reder sig snart hoppas jag!
Det blir också första natten jag kommer att sova själv i huset. Fy fan! Det ser jag inte fram emot! Dagtid gå det ju bra :) Det är skönt att inte behöva bry sig om några grannar och att det är lugnt och skönt här, lite väl ensamt kanske..
När jag kom hem idag efter att ha lämnat M vid tågstationen gjorde jag upp eld i kaminen för att få upp värmen i huset, mysigt.
Jag är rätt trött idag, tror jag ska slumra en stund på soffan nu, precis som kattan^^

Höres!
Todeloo!
/Lina

P.s. Uppdatering om huset kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela