PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Dricker kaffe och längtar efter sommaren!

Publicerad 2013-02-19 14:34:00 i Lina,

Dricker kaffe och längtar efter sommaren. Idag är en sådan dag då t.o.m. en dusch kändes jobbig och som värsta energitjuven. Men skönt var det ju ändå^^ Nej, fasen jag befinner mig nu i livet är inte rolig alltså och jag sover ännu sämre än vad jag brukar! Som igår hade jag skrapat ihop hela tre timmars sömn på 24timmar. Det säger sig själv att det inte är hållbart.
Igår la jag mig klockan nio för att sova, trodde jag. Jag hade en förhoppning om att somna snabbt och sen sova hela natten i lugn och ro utan mardrömmar som jag haft 6 av 7 nätter nu där jag drömmer att någon vill mörda mig eller skära mig i hälarna :S Ja, ni hör ju själva, inget trevligt.
Men jag somnade alltså inte och låg och vred och vände på mig och tippar på att jag somnade kring halv två, två tiden, då jag tittade på klockan sista gången för natten... Suck.

Jag behöver värme, sol och lövträd. Sydlig luft och HAV och ÖPPNA landskap. Det ser man inte röken av ens här uppe. Pyttsan.
Jag längtar HEM! Där jag hör hemma och borde bo. Så är det bara!


Här är en bild på mig i Fredrikshavn, i väntan på tåget till Skagen med Lollsan 2009 :) En härlig helg hade vi!
Todeloo!
/L

NU får det fan i mig vara nock! (Jag jobbar på att bli förbannad om ni undrar. Det är liksom mer lätthanterligt för mig än sorg och ledsamhet...)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-03 20:13:59

Åhh :) Underbart hade vi det minsann. .! :D

Svar: Verkligen! :)
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela