PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Att vänta tills båten är i land.

Publicerad 2013-01-14 15:31:00 i Lina,

Jag tog en runda på stan idag i det fina vädret. Jag ville tänka på något annat och bryta tankemönstret jag börjat bli van vid de senaste dagarna. Tänkte köpa tulpaner, men jag tyckte dom var för dyra, så det blir nog att jag köper imorgon på Coop istället^^
Jag har precis druckit kaffe och sitter nu i soffan och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan gå ner och starta en ny (eller snarare två^^).

M åkte alldeles för tidigt i morse för att (enligt mig) ens få kallas för morgon. Jag hade svårt att somna om efter att han hade åkt och låg mest och halvslumrade några timmar till, så jag är rätt sliten nu.
Så ensamt när M inte är hemma, men jag hoppas att veckan fram tills på torsdag går snabbt! :)

Jag är ledsen att bloggen inte får så mycket uppmärksamhet just nu. Det finns så mycket jag vill berätta för er men som det är lite för tidigt för ännu, det kliar lite i fingrarna men jag får hålla mig tills båten (båtarna..) är i land så att säga. Då ska ni få veta mer! :)

Vi höres!
/Todeloo!
/L.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-15 09:36:13

Nu är det snart dags att avslöja din hemlighet tycker jag allt ;) Jag vill ju veta nu!!! :P

Svar: Och jag vill veta vad du tror att det är! :D ^^Kram på dig!
positivaarne.blogg.se

Postat av: Emma

Publicerad 2013-01-15 20:02:36

Men då så bara kläm fram med det då ;)

Svar: Snaaaart, jag kan inte det riktigt ännu ju! :P
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela