PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Ingen röd-diggare^^

Publicerad 2013-01-16 10:43:06 i Lina,

Det blev varken virkning eller Bygglov med Malin i går, men några timmars tjötande och tittande på roliga youtubeklipp blev det :)
Jag fick städat hela lägenheten i går och plockat bort alla julsakerna och allt det röda, skönt! Jag trivs inte alls med massa rött omkring mig, det stressar mig på något vis. Det här var ett "försök" med att ha en röd jul, men det blir det garanterat inte nästa år iallafall, då kommer jag förmodlien att återgå till mitt vita/silvriga/svarta tema :)
Nu har det turkosa landat i lägenheten igen och det känns skönt, jag gillar att vila ögonen på den färgen. Den känns fräsch och avslappnad :)

Nu ska jag gå ner till tvättstugan och se om den är ledig så jag kan starta en maskin med tvätt :)
Todeloo så länge!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela