PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Inte glömt

Publicerad 2013-01-13 19:39:08 i

Nej då. Har absolut inte glömt bort bloggen eller er, men det är fullt upp nu när svärföräldrarna är på besök. :)

Igår var vi en sväng ute på Familia. Vi åt Thai-buffé och handlade lite nödvändigt i matväg. Precis när jag tagit min mat och skulle börja äta, så vaknade givetvis N och ville ha mat, så fick smita in till amningsrummet och amma henne. Jag som trode hon kunde hålla sig till jag hade ätit. Men där trode jag fel ;) 
Idag har vi varit en sväng på tropikariet och gått i stan för att visa stora S pappa runt. Stora S mamma med givetvis, men hon har varit i Sverige ett par gånger innan. Medans det är "premiär" för hans pappa. 

Nu är det kvällsmys och vi sitter och kollar på Tom & Jerry allihopa. 
I morgon ska julen städas bort och någon dag nästa vecka ska vi ta en tur till Köpenhamn. 


Detta blev ett snabb-inlägg men jag lovar att uppdatera så fort jag får mer tid. :)

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela