PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Jag är inte klok...

Publicerad 2013-01-30 17:11:00 i Lina,

...Eller så är det just det jag är, klok alltså eftersom jag inte handlar till överpris. När jag handlade på Coop innan stötte jag på dessa godingar, för endast 100kr styck!!
Stod tre sådana här kvar och en lite högre, men den var inte lika ljust "silvrig". Jag stod väldigt länge och funderade fram och tillbaka, fram och tillbaka.... Olikt mig va? Not! Haha!!
Det såg nog ganska roligt ut när jag gick runt och släpade på dom, haha. Tungt var det!


Tjusiga va? :)
Todeloo!
/L

Kommentarer

Postat av: NATALIE

Publicerad 2013-01-30 20:39:06

svar: På erikslid!:)

Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Publicerad 2013-02-06 14:07:28

Åhå, det var inte illa :D Och grattis till huset :D

Svar: Nej, jag blev fast för dom med en gång :) Tack så mycket! :D
positivaarne.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela