PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Måndag

Publicerad 2013-01-21 16:59:28 i Lina,

Hej!
I dag har jag varit och träffat den nya gruppen jag ska hästpyssla med^^ Det verkar vara en bra grupp så det känns bra :) Jag köpte med mig nya tulpaner på vägen hem. Jag ska försöka köpa tulpaner varje vecka nu, tulpansäsongen är så kort så det gäller att njuta så länge man har chansen att göra det av denna vackra blomma! :D
Har även hämtat ut paket i dag med roligt innehåll i, tack tack tack!

Nu "väntar" jag bara på att städlusten ska falla över mig så att jag får städat lite här. Det är tyst och tomt här hemma och jag saknar M hur mycket som helst. Han åkte ju tidigt på jobb i morse.
Den här veckan känns det ganska tungt, men jag ska försöka göra en bra vecka av den här också!

Katten låg nyss i mitt knä, först tyckte hon det var mysigt men sedan blev hon missnöjd^^ fniss!


Todeloo på er!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela