PositivaArne

Tankar och ideér från norr till söder.

Paket!

Publicerad 2013-01-22 14:12:59 i Lina,

Hej! Sitter här och dricker kaffe och mumsar på en macka. Jag gick bort till macken för en stund sedan för att hämta ett paket men på vägen dit kom jag på att den nog står i älsklings namn men att vi skrev mitt mobilnummer (därför jag fick sms om att det kommit) men jag gick dit iallafall men naturligtvis behövde jag leg. för M också och det hade jag ju inte med mig men trodde att hans skoterkort låg här hemma men jag hittar det icke, så vi får väl vänta med att hämta paketet tills M är hemma igen. Den som väntar på något gott.... Väntar alltid för länge! ^^

Nu är ni allt bra nyfikna va? ;)

Hmhuhuuum! Spännande! ^^

Todeloo!
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela